کد خبر: ۷۱۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۸ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
گروه بین الملل: تلاش های فولکس واگن برای برقی سازی شامل یک مدل جدید GTI با باتری می شود.


گروه بین الملل: تلاش های فولکس واگن برای برقی سازی شامل یک مدل جدید GTI با باتری می شود.

به گزارش خبرخودرو، پیش‌نمایش آن هات‌هچ الکتریکی آینده در سپتامبر توسط ID انجام شد: مفهومGTI یک خودروی پنج در شیک با نشان دلخواه سه حرفی و ویژگی های آینده نگر.

GTI الکتریکی از آن زمان برای تولید تایید شده است، اما هنوز چند سال از آن باقی مانده است، بنابراین ما همه جزئیات را نداریم. در همین حال، در اینجا چیزی است که ما در مورد اولین هاچ بک الکتریکی فولکس واگن می دانیم.

فولکس واگن به طور کامل جزئیات پیشرانه الکتریکی را ارائه نکرده است، حتی کانسپت فاقد مشخصات است. گفته شده که این مفهوم GTI مبتنی بر مفهوم ID.2all است که از یک موتور الکتریکی تکی استفاده می کند که چرخ های جلو را با قفل دیفرانسیل الکترونیکی نیرو می دهد.

GTI به عنوان یک پیشرانه با کارایی بالا در بالای پلتفرمMEB فولکس واگن که برای خودروهای دیفرانسیل جلو طراحی شده است. نسل نهم گلف فقط الکتریکی در سال 2028 وارد بازار می شود و بر روی پلت فرم SSP این شرکت سوار خواهد شد.

فولکس واگن مفهومی که در ماه سپتامبر رونمایی شد یک هاچ بک پنج در شیک با چهره ای تیز و قسمت عقب شیک بود. رئیس طراحی فولکس‌واگن زمانی که اعلام کرد این خودرو در سال 2026 وارد بازار خواهد شد، طرحی از مدل را به اشتراک گذاشت که شبیه به کانسپت است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"